Audyt sklepu internetowego
Sprawny biznes e-commerce to taki w którym ciągle zachodzą zmiany. Rynek jest w ciągłym ruchu, wciąż możemy obserwować zmieniające się trendy i dużym wyzwaniem jest umiejętność dostosowania się do nich. Każdy świadomy właściciel sklepu internetowego wie, że jego biznes wymaga stałej analizy i optymalizacji. Audyt e-commerce to usługa, która pozwoli zlokalizować wszystkie obszary wymagające wprowadzenia zmian i optymalizacji, które pozwolą zwiększyć efektywność działania sklepu internetowego.
Audyt sklepu internetowego obejmuje:
- analizę i ocenę strategii sklepu
- badanie działań marketingowych w social media, SEM, SEO, e-mail marketing i ich spójności
- analizę zachowań i ścieżki zakupowej klienta, oraz rozpoznanie ich potrzeb
- analizę porzuconych koszyków i propozycję rozwiązań zapobiegawczych
- audyt rentowności i segmentacji cen w sklepie internetowym
- weryfikacja i ocena procesów e-commerce
- przegląd i ocena stopnia automatyzacji poszczególnych procesów, oraz propozycja wdrożenia odpowiednich narzędzi
- audyt customer service i ocena jakości obsługi klienta
- ocena i propozycje segmentacji klientów
- analizę dywersyfikacji kanałów sprzedaży, oraz propozycję nowych rozwiązań na podstawie audytu
- weryfikacja narzędzi zaimplementowanych w sklepie