Audyt sklepu internetowego

  • Audyt sklepu internetowego

Audyt sklepu internetowego

Sprawny biznes e-commerce to taki w którym ciągle zachodzą zmiany. Rynek jest w ciągłym ruchu, wciąż możemy obserwować zmieniające się trendy i dużym wyzwaniem jest umiejętność dostosowania się do nich. Każdy świadomy właściciel sklepu internetowego wie, że jego biznes wymaga stałej analizy i optymalizacji. Audyt e-commerce to usługa, która pozwoli zlokalizować wszystkie obszary wymagające wprowadzenia zmian i optymalizacji, które pozwolą zwiększyć efektywność działania sklepu internetowego. Audyt sklepu internetowego obejmuje:
  • analizę i ocenę strategii sklepu
  • badanie działań marketingowych w social media, SEM, SEO, e-mail marketing i ich spójności
  • analizę zachowań i ścieżki zakupowej klienta, oraz rozpoznanie ich potrzeb
  • analizę porzuconych koszyków i propozycję rozwiązań zapobiegawczych
  • audyt rentowności i segmentacji cen w sklepie internetowym
  • weryfikacja i ocena procesów e-commerce

  • przegląd i ocena stopnia automatyzacji poszczególnych procesów, oraz propozycja wdrożenia odpowiednich narzędzi
  • audyt customer service i ocena jakości obsługi klienta
  • ocena i propozycje segmentacji klientów
  • analizę dywersyfikacji kanałów sprzedaży, oraz propozycję nowych rozwiązań na podstawie audytu
  • weryfikacja narzędzi zaimplementowanych w sklepie

Zapytaj o ofertę